School Is Back !

Assalamualaikum and hari ni aku nk wish . 
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH .
Serius . Aku rase cam skejap je cuti . 
Haha . X pe . Cuti lame lame pon bukan seronok sangat . 
(ayat aku cover . pade hal nak lagi cuti tuh . ) 
Keje skolah aku da siap . Folio x siap agi . Haizz . 
Pening kepale nk fikir pasal folio . Hadoi . 


aku tau mesti ramai agi yang msih seronok brcuti
and tak ready nk pegi skolah blik kan ? same gak mcm aku .
haha .  Nak tk nak kene pegi gak . esk dah habis zaman
sekolah , kite akn igt blik waktu kite sekolah dlu .
rase cam nak je undurkan mase tuh pegi zaman tuh .

abang aku sendri pon kate mcm tuh .
thats mean , zaman persekolahan ni la zaman
yang paling best . Kan ?

OK lah . tu je yang ak nak tulis hari ni .
banyak lg keje yang aku kene buat .
nanti ade post baru yg akan follow lepas post ni .
Bye bye , ADIOS ! Chow :)

_______________________________________________________________________________
POST BY MOHAMMAD NOR RUSHDAN
_______________________________________________________________________________