its about faradyable !

Hello all ! Lame aku tak update blog aku ni . dah bersawang pon -.- 
tapi apa apa pon, debaran menanti keputusan PMR semakin dirasai . xD
Tapi ,bukan itu yang aku nak ceritakan kali ni ,ape yang aku nak cerita ialah 
pasal seorang Youtubers yang sangat berbakat dalam bidang alih suara ni . 
Walaupun kadang kadang cerita dia tu macam tak masuk akal je 
tapi aku suke cari die alih suara tu . sangat gilo ! Muahahaha .

Tadi aku baru tengok video terbaru beliau yang bertajuk "Kisah Ader" 
Korang tau Death Vader tak ? Ala , yang  dalam cite Star Wars tu . 
aku ade post video die dekat bawah ni , kalau berminat tengok je la . 
















 itu antara video yang kelakar bagi aku . Tapi kalau 
korang nak tengok lagi video yang kelakar, korang boleh checkout channel 
faradyable dengan lebih lanjut . So , apa ape pon . 
klu korang suke video die , subscribe la . 
oklah cukup sampai disini saja . biarlah aku membawa jiwaku
yang lara ini pergi . Assalamualaikum . :)